کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness

دانلود انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness (2022)

مدت زمان: 91 دقیقه کشور: ، رده سنی:

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 در مورد قهرمانی جوان به نام چیکنهر است که ترکیبی از مرغ و خرگوش می‌باشد و اکنون به عنوان پسر خوانده پادشاه پیتر زندگی می‌کند. او همیشه تلاش می‌کند تا با تغییر قیافه، خود را به عنوان یک خرگوش معرفی کند تا توسط همسن و سالانش مسخره نشود. اما در این میان چیکنهر با وجود مشکلاتی که دارد، درگیر یک ماجراجویی هیجان‌انگیز شده و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی
دوبله فارسی
انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

کارتون خرگوش مرغی و همستر تاریکی (Chickenhare and the Hamster of Darkness) با عنوان اصلی (Hopper et le hamster des ténèbres)، انیمیشنی ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و عاشقانه به کارگردانی مشترک بن استاسن و بنجامین موسکت محصول کشورهای بلژیک و فرانسه است که در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Dark Horse Comics و Octopolisn و nWave Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی را نیز دیوید کولارد به رشته تحریر درآورده‌‌‌‌ است؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون دنی فهسنفلد، جو اوچمن، جردن تارتاکوف، الیز بورز، مارک آیرونز، بادی ودر، دونته پاریس و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند.

همچنین این انیمیشن که با بودجه 20 میلیون یورو ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 16 فوریه سال 2022 میلادی توسط Belga Films در سینماهای کشور بلژیک اکران شد سپس در تاریخ 10 ژوئن همان سال توسط AGC International در سینماهای کشور آمریکا به نمایش درآمد و توانست به فروش تقریبی 8.6 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند؛ جالب است بدانید این انیمیشن براساس رمان گرافیکی Chickenhare اثر کریس گرین ساخته شده است.

بررسی ویژه 8/10

شخصیت ها دوست داشتنی هستند بازی فوق العاده و داستان بسیار محکم است.

فیلم Chickenhare and the Hamster of Darkness هرگز خود را خیلی جدی نمی‌گیرد، و می‌داند که یک فیلم پیکسار یا گیبلی نیست . اما داستانی پرماجرا با انیمیشن‌های ستاره‌ای را به ارمغان می‌آورد که شما را از ابتدا تا انتها درگیر خود نگه می‌دارد . این به بسیاری از موضوعات معمول متکی است و در حالی که من از شوخی های گوز متنفرم، در این مورد آنها توانستند آن را به سطحی برسانند که من می توانم تحمل کنم.  و حتی به عنوان بخشی حیاتی از یکی از شخصیت ها در داستان های پشت سر و بخشی اساسی از آن ها استفاده کنم. به طور کلی این قرار نیست شما را مانند دیزنی یا پیکسار تکان دهد. اما یک داستان ماجراجویی بسیار سرگرم کننده است که شما را به چیزهای بیشتری رها می کند.

نقاط قوت
  • کارگردانی خوب
  • روند خوب داستان
  • انیمیشنی متفاوت
  • موضوع جذاب

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: David Collard

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟