دانلود انیمیشن پونی کوچولوی من My Little Pony: Make Your Mark

دانلود انیمیشن پونی کوچولوی من My Little Pony: Make Your Mark (2022–)

مدت زمان: 45دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

انیمیشن پونی کوچولوی من: خودی نشان بده My Little Pony: Make Your Mark 2022 ماجراجویی‌های جذاب و هیجان‌انگیز سانی استارس‌کوت و سایر پونی کوچولوها را در شهر زیبایشان به تصویر کشیده است و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
انیمیشن پونی کوچولوی من2022
دوبله فارسی
0
0

انیمیشن پونی کوچولوی من: خودی نشان بده (My Little Pony Make Your Mark) یک کارتون ماجراجویی، کمدی، خانوادگی موزیکال و فانتزی محصول کشورهای آمریکا، ایرلند و کانادا به کارگردانی ویلیام لاو است که در قالب یک قسمت ویژه در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Allspark AnimationB و oulder Media و Entertainment One تولید و در نتفلیکس منتشر شد؛ فیلمنامه کارتون My Little Pony Make Your Mark را جیلیان برو بر اساس شخصیت‌های دوست داشتنی پونی کوچولو به رشته تحریر درآورده و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون جاشوا گراهام، مایتری راماکریشنان، آنا سانی، جنا وارن، آج بریدل، جی.جی. گربر و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی پرداخته‌اند. انیمیشن پونی کوچولوی من: خودی نشون بده اولین بار در تاریخ 26 می سال 2022 میلادی توسط سرویس ویدئویی نتفلیکس در آمریکا، انگلستان، کانادا، ایرلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

 

بررسی ویژه 8/10

دختر من آن را دوست دارد!

مطمئن نیستم چرا بررسی ها اینقدر بد هستند. اما ممکن است به این دلیل باشد که گروهی از بزرگسالان به نمایشی که برای بچه ها ارائه می شود رتبه بندی می کنند. دختر 9 ساله من عاشق نمایش، گرافیک، و به خصوص تمام ترکیبات رنگی پونی ها است. او آن را تماشا می کند و مدام آن را مکث می کند تا صحنه های خاصی را به من نشان دهد. او به تمام شخصیت های فیلمی که منتشر شد و داستان آنها توجه کرد. باز هم، این یک نمایش عالی برای بچه ها است. بنابراین 8/10 از دخترم است. کار خوب Netflix برای ایجاد یک نمایش خوب دیگر برای بچه ها!

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Gillian Berrow

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟