دانلود فیلم طوفان بی پایان Infinite Storm 2022

دانلود فیلم طوفان بی پایان Infinite Storm 2022 (2022)

مدت زمان: 97دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

فیلم طوفان بی نهایت درباره یک کوهنورد حرفه‌ای به نام پم بیلز است که قصد دارد از کوه واشنگتن بالا برود اما قبل از رسیدن به قله با نزدیک شدن یک کولاک بزرگ، مجبور می‌شود به عقب بازگردد؛ در این میان او با مردی سرگردان روبرو شده و تلاش می‌کند تا با رسیدن به پناهگاهی امن جان خود و این مرد را نجات دهد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم طوفان بی پایان Infinite Storm 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم طوفان بی پایان یا Infinte Storm  یک فیلم درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشورهای انگلستان، لهستان و استرالیا به کارگردانی مالگورزاتا سوموفسکا است که توسط سه کمپانی Maven Screen Media و JamTart Productions و Studio Orka تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جاشوا رولینز براساس داستان زندگی پم بیلز نوشته و هنرمندانی چون نائومی واتس، دنیس اوهار، بیلی هاول، الیوت سامنر، پارکر سایرز، جاشوا رولینز، کارین پوتریه و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین  فیلم طوفان بی پایان که براساس داستانی واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 25 مارس سال 2022 میلادی توسط Bleecker Street Media در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 1.5 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند سپس در آمریکا، انگلستان، لهستان، استرالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید فیلم پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها اجراها، داستان واقعی و سکانس‌های مهیج آن را ستودندمی توانید برای دانلود به وبسایت یونیک مویز مراجعه کنید.

بررسی ویژه 7/10

فیلم خوبی برای کسانی که زمان زیادی را در بیابان گذرانده اند
آوریل 2022
در حالی که این یک فیلم هیجان انگیز اکشن نیست. این فیلم در مورد فداکاری، استقامت، غلبه بر ضرر شخصی، و صلابت برای بازگشت به خانه زنده است.

ما همراه با Pam (نائومی واتس) از طریق یک نجات کوهستانی انفرادی تصادفی با تمام خطرات مربوطه آورده شده ایم. این فیلم اساساً یک روز از زندگی پم است، فقط یکی دیگر از قهرمانان گمنامی که در صورت نیاز به مردم کمک می کند، بدون اینکه پاداش یا تقدیری بخواهند. عمل به خودی خود پاداش کافی است.

به نظرم می رسید که تهیه کنندگان می خواستند فیلم را تا حد امکان واقعی و بدون زرق و برق معمولی هالیوود نگه دارند. مسکن مانند افراد واقعی است که در آن زندگی می‌کنند، مسیرهای پیاده‌روی واقعی، موانع مرتبط و بسته‌بندی وسایل مانند هر فرد با تجربه.

 

6/10
داستان کمی طولانی و دور از ذهن که می توانست بسیار ساده تر و قدرتمندتر باشد
مه 2022
در کل، «طوفان بی نهایت» فیلمی ساده، الهام بخش و در عین حال ناقص است.

در حالی که بر اساس یک داستان واقعی بود، بیشتر اضافه‌ها غیرضروری به نظر می‌رسند، زمان اجرا را کاهش می‌دهند و تا حدودی زیاده‌روی می‌کنند.

تقریباً در 1 ساعت، فیلم کامل به نظر می رسد، شاید به اندازه کافی عمیق نباشد، اما هنوز تماشای خوبی است. اگر شخصیت اصلی ما به کار خود ادامه دهد و با ضررهایش کنار بیاید، قبول می کنم.

در عوض، چند صحنه دیگر می‌گیریم که فیلم هرگز به آن‌ها نیاز نداشت، همراه با صحنه بی‌اهمیت گودال در ابتدا. فکر نمی‌کنم مخاطب نیازی به توضیح اضافی درباره پیامی که این فیلم دارد داشته باشد. این قابل فهمه.

به غیر از برف کاملا ساختگی، بهبود مشکوک جان، ملاقات آنها و قصد او برای ناشناس ماندن، می توانم بگویم که “طوفان بی نهایت” هنوز یک فیلم کاملاً قابل تماشا است.

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Joshua Rollins, Pam Bales

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟