کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم آنگونه که ما را ساختند As They Made Us 2022

دانلود فیلم آنگونه که ما را ساختند As They Made Us 2022 (2022)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم آنگونه که ما را ساختند As They Made Us 2022 در مورد زنی جوان به نام ابیگیل است که صاحب دو فرزند می‌باشد و به تازگی از همسر خود جدا شده است. حال ابیگیل تلاش می‌کند خانواده به هم ریخته خود را سر و سامان داده و در این مسیر با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند تا اینکه…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم آنگونه که ما را ساختند As They Made Us 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

 

فیلم سینمایی آنگونه که ما را ساختند(As They Made Us) که با عنوان (As Sick as They Made Us) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم درام محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی ماییم بیالیک است که توسط سه کمپانی Yale Productions و BondIt Media Capital و Bradley Pilz Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم درام آنگونه که ما را ساختند را نیز ماییم بیالیک و جاناتان کوهن به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون دیانا ایگران، داستین هافمن، سایمون هلبرگ، کندیس برگن، چارلی وبر، سویتا کسوانی، ملانی هوبرت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم As They Made Us که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند ماییم بیالیک محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 8 آوریل سال 2022 میلادی توسط Quiver Distribution در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛جالب است بدانید پس از اکران با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه داستین هافمن و دیانا ایگران، داستان، فیلمنامه، کارگردانی و همچنین نحوه فیلمبرداری آن را ستودند.

بررسی ویژه 9/10

فوق العاده، یک تلاش بزرگ همه جانبه

نوشته به تنهایی فوق‌العاده است، اما گروه بازیگران فوق‌العاده بودند. دایانا آگرون شخصیت اصلی است و فوق‌العاده است و به خاطر بازی ای که می‌کند شایسته تقدیر است.

دیدن او در یک نقش عالی پس از شادی خوب است. او چنین حضوری دارد و حتی صدایش به اندازه ظاهرش گرم و زیباست.

سایمون هدبرگ به عنوان برادر بیگانه نیز فرصت خوبی در اینجا پیدا می کند تا پتانسیل پست گیک خود را به ما نشان دهد. مطمئن نیستم که لازم باشد آقای هافمن را در این مرحله از حرفه‌اش جدا کنم. خانم برگن به‌عنوان مادرش عالی است، آنقدر با مواد کار می‌کند که احتمالاً شخصیت او را خیلی دوست ندارید.

فیلم حس خوبی دارد و خاطرات و فلاش بک ها برای من حداقل کاملاً به نظر می رسید که واکنش شخصیت ها به شرایط را از طریق فیلم توضیح دهد. اگر این اولین سفر ماییم بیالکس است، پس من نمی توانم برای دومی صبر کنم.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mayim Bialik, Jonathan Cohen

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟