دانلود فیلم سینمایی دوگانه Dual 2022 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی دوگانه Dual 2022 با زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 94 دقیقه کشور: ، رده سنی:

یلم دوگانه Dual 2022 در آینده‌ای نزدیک روایت شده و در مورد دختری جوان به نام سارا می‌باشد که متوجه می‌شود به یک بیماری لاعلاج مبتلا شده است. حال سارا برای کاهش غم و اندوه خانواده‌ خود پس از مرگش، با ساخت یک نمونه شبیه‌سازی شده موافقت می‌کند. اما زمانی که سارا به طرز معجزه آسایی بهبود می‌یابد، تلاش‌های او برای از کار انداختن نسخه شبیه‌سازی شده‌اش با شکست مواجه شده و در نتیجه منجر به یک دوئل مرگبار اجباری می‌شود که…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی دوگانه، دوئل یا دوآل (Dual ) یک فیلم علمی تخیلی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشورهای آمریکا و فنلاند به کارگردانی رایلی استرنز است که توسط سه کمپانی XYZ Films و Film Service Finland Oy و Metrol Technology تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم سینمایی دوگانه را نیزرایلی استرنز به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون کارن گیلان، آرون پال، بولا کوال، تئو جیمز، الینا جکسون، مایجا پاونیو، رئا لست، جون هاید و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.همچنین این فیلم دوئل که با بودجه 4.5 میلیون یورو ساخته شده است.اولین بار در تاریخ 22 ژانویه سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد.

پس از اکران عموما با بازخورد مثبت از سوی منتقدان و مخاطبین مواجه شد. برای اجراها به ویژه بازی جذاب کارن گیلان و آرون پال، نحوه کارگردانی، جلوه‌های ویژه، فیلمنامه، شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین داستان مهیج و تخیلی تحسین گردید.

 

بررسی ویژه 5/10

فیلم دوگانه پس از حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival موفق شد،نامزد دریافت جایزه Grand Jury Prize برای بهترین فیلم درام شود.

نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 70 درصد از 146 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 6.4/10 مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت می‌گوید: «دوآل سبک مردگان رایلی استرنز نویسنده و کارگردان را به یک کمدی علمی تخیلی هوشمند می‌آورد که به خوبی توسط کارن گیلان در نقش‌های دوگانه رهبری می‌شود.»این فیلم بر اساس 25 منتقد، امتیاز 62 از 100 را به دست آورد که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

 

 

  • جوایز: 4 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Riley Stearns

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟