دانلود انیمیشن بچه های بد The Bad Guys

دانلود انیمیشن بچه های بد The Bad Guys (2022)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

در مورد گروهی از جنایتکاران بدنام شامل آقای گرگ، آقای مار، آقای پیرانا، آقای کوسه و خانم رتیل است که پس از یک عمر دزدی‌های افسانه‌ای بالاخره دستگیر می‌شوند. حال برای اجتناب از مجازات زندان، این قانون شکنان باید چالش برانگیزترین نقشه خود را عملی کنند و آن هم چیزی نیست جز تبدیل شدن به یک شهروند نمونه!! اکنون آن‌ها تحت تعلیم مربی خود، پروفسور مارمالاد، قصد دارند دنیا را فریب داده و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
انیمیشن بچه های بد The Bad Guys
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

انیمیشن بچه های بد یا بد گایز (The Bad Guys) انیمیشنی کمدی، خانوادگی، جنایی و ماجراجویی به کارگردانی پیر پریفل محصول کشور آمریکا است که در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی DreamWorks Animation و Universal Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن بچه های بد را نیز ایتان کوهن و هیلاری وینستون براساس مجموعه کتاب‌های کودکان به همین نام نوشته آرون بلبی، به رشته تحریر درآورده‌‌‌‌اند؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون سم راکول، مارک مارون، کریگ رابینسون، آنتونی راموس، آکوافینا، ریچارد آیواد، زازی بیتز، لیلی سینگ، الکس بورشتاین و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند توسط نتفلیکس NETFLIX نیز در سراسر دنیا منتشر خواهد شد.

بررسی ویژه  7/10

این فیلم دزدی با قلب و طنز است، و جرم در آن کجاست؟

این یک انیمیشن سبک سرگرم کننده است. داستان گاهی اوقات سرگرم کننده و قابل ستایش است. طنز مورد پسند من است: حتی با وجود اینکه برخی از جوک ها قابل پیش بینی هستند، آنها هنوز به خوبی در جای خود قرار می گیرند و به خوبی اجرا می شوند. من شخصا از سبک هنری ترکیب انیمیشن های سه بعدی با طراحی های دو بعدی به سبک کمیک لذت بردم. با تشکر از انیماتورها، چهره شخصیت ها بسیار گویا بود.

شخصیت‌ها به خوبی تعریف شده‌اند و راکول تصویر را کنار هم نگه می‌دارد و حالات عاطفی در حال تغییر آقای ولف را منتقل می‌کند متین، مضطرب و از نظر اخلاقی متضاد. بچه‌ها فیلم The Bad Guys را دوست خواهند داشت و محتوای زیادی برای بزرگسالان وجود دارد.

 

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی
  • نویسنده: Aaron Blabey, Etan Cohen, Yoni Brenner

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟