دانلود سریال بادهای تاریک Dark Winds 2022 فصل اول

دانلود سریال بادهای تاریک Dark Winds 2022 فصل اول (2022)

مدت زمان: 50 دقیقه کشور: رده سنی:

سریال بادهای تاریک Dark Winds 2022 در سال 1971 میلادی در یک منطقه دور افتاده روایت شده و در مورد دو افسر پلیس به نام‌های لیفورن و چی از ملت ناواهو است که با یک سری جرایم به ظاهر غیر مرتبط مواجه می‌شوند. اما زمانی که آن‌ها به دنبال سرنخ‌هایی پیرامون این پرونده هستند با چالش‌های فراوانی روبرو شده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

سریال بادهای تاریک فصل اول یک مجموعه اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی کریس ایر (Chris Eyre) است که فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2022 میلادی توسط کمپانی AMC Studios تولید و منتشر شد.

فیلمنامه سریال بادهای تاریک را نیز مایا رز دیتلوف، بیلی لوتر و اریکا ترمبلی براساس مجموعه کتاب‌هایی به نام لیفورن و چی  اثر تونی هیلرمن نوشته اند. در این فیلم هنرمندانی چون زان مک کلارنون، کیووا گوردون، جسیکا متن، رین ویلسون، نوآ امریک، یوجین بریو راک، الوا گوئرا، دیانا الیسن، راب تپر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش سریال بادهای تاریک اولین بار از تاریخ 12 ژوئن سال 2022 میلادی از شبکه AMC Networks در کشور آمریکا آغاز شد. ادامه پخش سریال بادهای تاریک توسط سرویس ویدئویی +AMC در آمریکا، انگلستان، کانادا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فصل اول سریال بادهای تاریک با نظرات مثبت بسیار زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. این سریال دیدنی و مهیج برای بازی بازیگران، داستان مهیج، طراحی لباس، ارزش‌های تولید، شخصیت‌پردازی‌ها، فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی تحسین شد.

سریال بادهای تاریک به انگلیسی (Dark Winds)، مجموعه‌ای روانشناختی و دلهره‌آور است. سریال بادهای تاریک ماجرای افسانه‌های مختلف سرخ‌پوستان را درکنار مشکلات به خصوصی که این قوم دارند، به خوبی به تصویر می‌کشد.

کارگردان: کریس ایر

ژانر : اکشن ، هیجان انگیز

سایر اطلاعات سریال :

رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!

تعداد قسمت ها : 6

نویسندگان : Graham Roland

نسخه سانسور شده سریال بادهای تاریک را می توانید از سایت رسانه فیلم و سریال uniquemoviez.com دانلود و تماشا کنید.

آیا فصل 2 برای Dark Winds وجود خواهد داشت؟

فصل دوم Dark Winds قطعا تایید شده است. انتظار می‌رود در سال 2023 پخش شود. AMC اعلام کرد که این مجموعه تلویزیونی برای فصل جدید در 21 ژوئن 2022 تمدید شد. همچنین می دانیم که قسمت بعدی شش قسمت خواهد بود.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Graham Roland

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟