فیلم جهنده Jumper 2008

فیلم جهنده Jumper 2008 (2008)

مدت زمان: 88 دقیقه کشور: ، رده سنی:

یک نوجوان با توانایی های دوربری ناگهان خود را در میانه جنگی باستانی بین افرادی مانند او و نابودگران قسم خورده آنها می بیند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.1 /10
35
15%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دوبله فارسی-نسخه بازبینی شده
0
0

دانلود فیلم جهنده Jumper 2008

فیلم سینمایی جهنده، جهش یا جامپر (Jumper) که با عنوان (Teleport) نیز شناخته می‌شود. فیلمی اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2008 کشورهای آمریکا و کانادا به کارگردانی داگ لیمانن (Doug Liman) است. توسط سه کمپانی Twentieth Century Fox و New Regency Productions و Dune Entertainment تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز دیوید اس. گویر، سیمون کینبرگ و جیمز اولز براساس رمانی به همین نام نوشته استیون گولد در سال 1992، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون هایدن کریستنسن، جیمی بل، ریچل بیلسون، مایکل روکر، آناسوفیا راب، مکس تیریوت، داین لین، ساموئل ال. جکسون، شان رابرتس، باربارا گریک، تونی ناپو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی منتقدین 9/10

من یکی از معدود کسانی هستم که جامپر را دوست دارم!
اکتبر 2022
در ابتدا در تئاتر دیدم فقط در آن زمان مرور نمی شد. من عاشق موسیقی هستم، فیلمبرداری عالی است، مفهوم به اندازه کافی محکم است، و سرگرمی سرگرم کننده برای 88 دقیقه. شاید می‌توانست متفاوت باشد، اما داگ لیمن به شیوه‌ای که دارد، یک فیلم عالی خلق کرد، اطلاعات کافی، توسعه شخصیت‌ها، اکشن شیک، و خطوط فوق‌العاده دارد! جیمی بل به راحتی بهترین چیز در مورد جامپر است، من از او در هر نقشی لذت می برم که همیشه شخصیت مسخره ای داشته باشد یا جنبه جدی نیز مانند Chumscrubber عالی است. به‌طور سرسختانه‌ای، فیلم‌های کافی در مورد حمل‌ونقل از راه دور وجود ندارد که حداقل بدانم Jumper برای من عالی است.

  • جوایز: 2 برنده و 5 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، ایتالیایی، ژاپنی، ماندارین
  • نویسنده: David S. Goyer, Jim Uhls, Simon Kinberg

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟