کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال ژیگولوی آمریکایی American Gigolo 2022

دانلود سریال ژیگولوی آمریکایی American Gigolo 2022 (2022)

مدت زمان: 55دقیقه کشور: رده سنی:

سریال ژیگولوی آمریکایی American Gigolo 2022 در مورد فردی به نام جولیان کای (با بازی جان برنثال) است که 15 سال پس از دستگیری به جرم قتلی که مرتکب نشده، از زندان آزاد می‌شود. حال او تلاش می‌کند تا حقیقتی را که سال‌ها پیش او را به زندان فرستاد، آشکار کرده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

 

سریال ژیگولوی آمریکایی (American Gigolo 2022) یک مجموعه جنایی، درام، معمایی، هیجان انگیز و عاشقانه محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک دیوید هلندر، دامیان مارکانو و گرگ اراکی (David Hollander و Damian Marcano و Gregg Araki) است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Paramount Television و Jerry Bruckheimer Television و Showtime Networks تولید و منتشر شد.فیلمنامه سریال ژیگولوی آمریکایی را نیز دیوید هلندر، آلیه میلر و برونتز پورنل به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون جان برنثال، گرچن مول، لیزی بروشه، گابریل لابل، لیلاند اورسر، رزی اودانل، الکس فرناندز، مارک ماهونی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین سریال American Gigolo 2022 اولین بار از تاریخ 9 سپتامبر تا 28 اکتبر سال 2022 میلادی از شبکه‌های Showtime Networks و Paramount Television در کشور آمریکا پخش می‌شود سپس توسط سرویس ویدئویی +Paramount در سطح جهانی منتشر خواهد شد .این سریال پس از پخش با نظرات مثبت منتقدان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین روبرو شد به طوری که برای داستان جنایی معمایی، نحوه کارگردانی، طراحی لباس، فیلمنامه موسیقی متن شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین بازی بازیگران به ویژه بازی زیبای جان برنثال در نقش جولیان کای تحسین شد.

بررسی ویژه 7/10

برای تماشا، مامان بی رحم و سرد بود، به اندازه لئون و مادام مالیبو در فیلم. و تا آنجا که مردم از چیزهای بیهوده ای مانند جگ بودن مرسدس شکایت دارند، موسیقی، این چیزی است که در تفسیر یک فیلم 42 ساله اتفاق می افتد.

چرا چند چیز را به روز نکنیم و تغییر ندهیم، مرسدس اکنون فقط یک ماشین 14 هزار دلاری است. در مقابل 100 هزار دلار به علاوه برای یک Jag نوع E، بنابراین خوشحالم که آنها آن را تغییر دادند lol.

چیز زیادی برای دوست نداشتن وجود ندارد، همانطور که امت والش وارد می‌شود. شخصیت‌پردازی و شخصیت‌های بیشتر از رویای بد با پیچش‌های داستانی خوب و گرچن مول، اودانل و برنتال؟ نیاز است بیشتر بگویم؟

 

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: David Hollander

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟