دانلود فیلم بلک آدام  Black Adam 2022

دانلود فیلم بلک آدام Black Adam 2022 (2022)

مدت زمان: 124 دقیقه کشور: رده سنی:

تقریباً 5000 سال پس از اعطا شدن به او با قدرت مطلق خدایان مصر - و به همان سرعت زندانی شد - آدم سیاه از مقبره زمینی خود آزاد می شود و آماده است تا شکل منحصر به فرد خود را از عدالت در دنیای مدرن آزاد کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.8 /10
45/100
54/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی بلک آدام یا آدام سیاه (Black Adam) یک فیلم ابرقهرمانی، اکشن، فانتزی و علمی تخیلی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی ژاومه کویت-سرا است که توسط سه کمپانی DC Entertainment و Flynn Picture Company و New Line Cinema تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم سینمایی اکشن آدام سیاه را نیز آدام استیکیل، روری هاینس و سهراب نوشیروانی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون دوئین جانسون، سارا شاهی، پیرس برازنان، نوحا سنتینو، آلدیس هاج، مروان کنزاری، کوئینتسا سوئیندل، جوزف گات، درک روسو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی ویژه 8/10

فیلم سوپر قهرمان جامد!!

DC دوباره تحویل می دهد. من عاشق Wonder Woman، Aquaman و همچنین Justice League زک اسنایدر بودم. بلک آدام همان بالاست. هر آنچه برای یک فیلم فوق قهرمان نیاز دارید را دارد.

یک بازیگر عالی به ویژه پیرس برازنان. خوب است که او را در چنین نقشی نمادین به سینمای بزرگ می بینیم.

یک فیلمنامه اصلی،صحنه های اکشن شگفت انگیز.

می توان گفت که فیلم Black Adam 2022 بر اساس توجه به جزئیات در تولید، بیش از ده سال در حال ساخت بود.

من چیز زیادی در مورد کمیک اصلی یا به طور کلی دنیای دی سی نمی دانم. اما من این ایده را دوست دارم که یک ضد قهرمان جهان را با شرایط خودش نجات دهد. این رویکرد سخت‌تر و تاریک‌تر کاملاً برای من کار می‌کند و می‌تواند دریچه‌ای برای یک زیرژانر کاملاً جدید باشد. اوقات خوب!

فیلم «بلک آدام» به تنهایی دنیای سینمایی دی‌سی را اصلاح نمی‌کند اما اثر خوب و دلگرم‌کننده‌ای در این جهان بزرگ محسوب می‌شود.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Adam Sztykiel, Rory Haines, Sohrab Noshirvani

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟