دانلود سریال آدم درست را راه بده    Let the Right One In 2022

دانلود سریال آدم درست را راه بده Let the Right One In 2022 (2022–)

قسمت پایانی از فصل اول اضافه شد
مدت زمان: 53 دقیقه کشور: رده سنی:

سریال آدم درست را راه بده Let the Right One In 2022 در مورد دختربچه‌ای 12 ساله به نام النور است که حدود 10 سال قبل به طور اتقاقی به یک خون آشام تبدیل شده است. حال النور زندگی بسیار سختی داشته و تنها می‌تواند شب‌ها بیرون برود. در این میان پدر النور تلاش می‌کند تا حداقل مقدار خون انسانی را که دخترش برای زنده ماندن نیاز دارد، برای او فراهم کند اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیر نویس چسبیده
زبان اصلی زیر نویس چسبیده
زبان اصلی زیر نویس چسبیده
زبان اصلی زیر نویس چسبیده
زبان اصلی زیر نویس چسبیده
زبان اصلی زیر نویس چسبیده
زبان اصلی زیر نویس چسبیده
زبان اصلی زیر نویس چسبیده
زبان اصلی زیر نویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

سریال آدم درست را راه بده (Let the Right One In) یک مجموعه ترسناک، رازآلود، هیجان انگیز و درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک سیث مان، ویت نگوین و هیرومی کاماتا (Seith Mann و Viet Nguyen و Hiromi Kamata) است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط کمپانی Tomorrow Studios تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه سریال Let the Right One In را نیز اندرو هیندراکر، رن دارا سانتیاگو و دیوید تورکل بر اساس رمانی با همین نام نوشته جان آجواید لیندکویست، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون دمیان بیچیر، مدیسن تیلور بایز، آنیکا نونی رز، گریس گامر، ایان فورمن، نیک استال، کوین کارول، کارولین نف، کادن آماری اندرسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی ویژه 8/10

تا اینجا خیلی بهتر از حد انتظار…

من شک داشتم چون یک فیلم در حال تبدیل شدن به یک سریال است. این همیشه خیلی خوب کار نمی کند. من واقعاً می خواستم به این نمره کامل بدهم اما فقط بعد از 3 قسمت نمی توانم. مشکلی که من با فیلم اصلی و همچنین نسخه آمریکایی داشتم این بود که سوالات زیادی برایم باقی ماند. خشونت، غم و افکت هایی را که فقط در فیلم ها مورد تمسخر قرار می گرفتند را به آن اضافه کنید. همه گفته‌ها این hal.arks یک سریال ترسناک عالی با بازیگران دوست‌داشتنی است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Andrew Hinderaker

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟