فیلم بانشی های اینیشرین The Banshees of Inisherin 2022

فیلم بانشی های اینیشرین The Banshees of Inisherin 2022 (2022)

مدت زمان: 113 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

فیلم بانشی های اینشیرین 2022 در مورد دو دوست قدیمی به نام‌های پادریک (با بازی کالین فارل) و کولم (با بازی برندن گلیسون) است که در جزیره‌ای دورافتاده در سواحل غربی ایرلند زندگی می‌کنند اما ....

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

دانلود فیلم بانشی های اینیشرین The Banshees of Inisherin 2022

فیلم  سینمایی بانشی‌های (ارواح) اینیشرین (انگلیسی: The Banshees of Inisherin) یک فیلم کمدی-درام سیاه محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی مارتین مک‌دونا است. در این فیلم کالین فارل، برندن گلیسون، کری کندن و بری کیوگن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم به داستان دوستان مادام‌العمری می‌پردازد که هنگامی یک شخص به طور ناگهانی رابطه‌شان را خاتمه می‌دهد، به تنگنا می‌رسند.

بررسی ویژه 8/10

درام مک دونا دسامبر 2022 مناظر ایرلند آنقدر باشکوه است که نمی توان آن را توصیف کرد. بخش ایرلندی خون من همیشه پشیمان بوده که از جزیره زمرد دیدن نکرده است. مارتین مک دونا برنده دیگری را نوشته است، اگرچه داستان کاملاً نشاط آور نیست. به نظر می رسد مارتین افکار عمیقا منفی در مورد طبیعت انسان دارد. برندان گلیسون و کالین فارل به عنوان یک جفت دوست مادام العمر در انزوا زندگی می کنند. برندن تصمیم گرفته است که دیگر با شخصیت کالین صحبت نکند، و این باعث می‌شود که کالین به این فکر کند که چرا این تغییر ناگهانی رابطه‌شان چیست. نیمه دوم کمی وحشتناک می شود زیرا شخصیت برندن اقدامات شدیدی را انجام می دهد تا از دوست سابق خود دور شود. فیلم سینمایی بانشی های اینیشرین Banshees of Inisherin یکی از بهترین فیلم های سال است. این یک خودپسندی منحصر به فرد است و نتیجه آن فیلمنامه ای خنده دار و تیز است که لایه ها و عمق زیادی در خود دارد. یک بار هم نمی کشد و احساس نمی کند که بیش از حد کار می کند، و تعادل بین درام و کمدی کاملا برقرار می شود. اجرای کالین فارل و برندان گلیسون بی عیب و نقص است. زمان بندی کمدی، عمق، درام. باور نکردنی نوبت های حمایتی از کری کاندون و بری کیوگان به همان اندازه خوب هستند، و نتیجه بازیگران نسبتاً کوچک. فیلم به زیبایی فیلمبرداری شده است و مناظر طبیعی را به طرز شگفت انگیزی به تصویر می کشد. این دوره (ایرلند دهه 1920) نیز کاملاً از طریق صحنه طراحی صحنه و لباس به تصویر کشیده شده است و واقعاً شما را به کل قطعه می کشاند. یک فیلم واقعا استادانه و لذت مطلق برای تماشا.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Martin McDonagh

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟