دانلود سریال لاکوود و شرکا 2023 Lockwood & Co

دانلود سریال لاکوود و شرکا 2023 Lockwood & Co (2023–)

تا قسمت 6 اضافه شد
کشور: رده سنی:

یک استارت‌آپ کوچک که توسط دو پسر نوجوان و دختری تازه وارد و با استعداد فوق‌العاده روانی اداره می‌شود، سه نفر مرتد که قرار است رازی را کشف کنند که مسیر تاریخ را تغییر خواهد داد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

2
0
سریال لاکوود و شرکا Lockwood & Co محصول سال 2023 کشور انگلیس به کارگردانی ویلیام مک‌گرگور، کاترین مورشید، جو کرنیش و نویسندگی داستان و فیلمنامه جو کرنیش است. این سریال در تاریخ 27 ژانویه 2023 از سرویس ویدئویی نتفلیکس نیز منتشر گردید که با استقبال خوب تماشاگران نیز همراه شد و پس از عرضه قسمت اول با نقد ها مثبت منتقدین و تماشاگران نیز برخوردار شد.
بررسی ویژه 10/10
یک درس در مورد چگونگی انجام آن ژانویه 2023 من نمی دانستم این یک کتاب است. اپیزود اول سریال لاکوود و شرکا شما را با اکشن جذب می کند، من آن را هزار بار دیدم اما خوب انجام شد. سپس داستان شروع می شود و بدون توضیح می دانید چه اتفاقی می افتد. شما ایده ها را دریافت می کنید. شما در داستان حرکت می کنید، با شخصیت های چند بعدی با ویژگی های عجیب و غریب. استثمار کودکان برای توانایی هایشان توسط بزرگسالان باورپذیر است. اجراها عالی هستند، هیچ کس برجسته نیست و هیچ کس عقب نمی افتد، همه آنها قوی هستند. فیلمبرداری، طراحی صحنه، لباس، گریم، فیلمنامه در خدمت داستان است. این داستانی است که قبلاً گفته نشده است، اگرچه فرض اصلی آن یک تریلر معمایی است. همه چیز خیلی واقعی به نظر می رسد. باور نکردنی است که این نمایش چقدر عالی است. اگر عاشق هر چیز فانتزی هستید، این نمایش را باید فقط منفی تماشا کنید: آنتونی و لوسی باید با هم به پایان برسند… مجموعه کتاب بر روابط حرفه ای آنها تمرکز دارد، اما باید در مورد شخصی آنها نیز در اقتباس تلویزیونی باشد!   مناسب جمع خانواده بوده
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Joe Cornish

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟