فیلم کسی که او را قبلا می شناختم 2023 Somebody I Used to Know

فیلم کسی که او را قبلا می شناختم 2023 Somebody I Used to Know (2023)

مدت زمان: 106 دقیقه کشور: رده سنی:

در سفری به زادگاهش، الی معتاد به کار خاطراتشان را با شان سابقش مرور می کند و شروع به زیر سوال بردن همه چیز درباره شخصی که تبدیل شده است، می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
5.8 /10
59/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم کسی که او را قبلا می شناختم (Somebody I Used to Know) محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه دیو فرانکو است. این فیلم دومین تجربه کارگردانی دیو فرانکو در زمینه ساخت و کارگردانی یک اثر سینمایی می باشد.

او که فعالیت هنری خود را در زمینه کارگردانی از سال 2020 نیز آغاز نموده است، در چند سال اخیر کمتر در فیلم جدیدی به ایفای نقش نیز پرداخته است و این روزها مشغول ساختن فیلم جدید خود نیز بعد از Somebody I Used to Know می باشد.  
بررسی ویژه 9/10
فیلم واقعی، شوخ، عاشقانه، حال و هوای مثبتی را در من ایجاد می کند فوریه 2023 من RomComs زیادی را تماشا می‌کنم – این یکی تمام امتیازات را به دست می‌آورد و آمازون امسال آنهایی را بی‌نظیر می‌آورد! تیم نویسنده و کارگردان شخصیت‌های واقعی و قابل ارتباط خلق کردند و متحد آلیسون همان چیزی است که زنان هم سن و سال من هستند. با تمام شکوه و اعتماد به نفس خود، با لحظاتی از ناامنی واقعی – دیدن شخصیتی که می‌تواند خنده‌دار، کمی بداخلاق و حرفه‌ای باشد، شاداب بود. این فیلمی بود که فکر می کردم حتی قبل از تماشای آن پایان آن را می دانستم اما در کمال تعجب از جالب ترین راه اشتباه کردم. این ساعت بسیار آسانی بود و با تماشای آن طرح جالب تر بود. طنز خوب کمی عالی بود اما من چند بار خندیدم. این یک درامدی بود که خیلی درست شد. من به آن رتبه بالایی را قبل از میلاد می دهم، بالاخره کار جدیدی انجام داد و کار کرد. ما در دوره بازسازی و کات/پیست کمدی های رمانتیک هستیم. این فیلم آنقدر با طراوت بود و در نهایت به گونه ای به پایان رسید که زنان را شبیه خون آشام های خونخوار برای عشق نمی کرد. این یک فیلم خوب بود که می شد آن را تغییر داد تا عالی باشد اما در کل یک ساعت خوب!   مناسب جمع خانواده بوده
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Dave Franco, Alison Brie

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟