فیلم هندی هیاهو Bawaal 2023

فیلم هندی هیاهو Bawaal 2023 (2023)

مدت زمان: 137 دقیقه کشور: رده سنی:

مردی شهر کوچک که عاشق زیباترین دختر شهر می شود. او می خواهد روزی با او ازدواج کند زیرا ازدواج با او می تواند موقعیت اجتماعی او را بالا ببرد.

رضایت کاربران
67% (3 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم هندی هیاهو Bawaal 2023

فیلم هندی هیاهو Bawaal) 2023) ساخت کشور هند و در ژانر اکشن ، درام ، عاشقانه و به کارگردانی نیتیش تیواری و نویسندگی پیوش گوپتا، شریاس جین، نیکیل مهروترا می باشد. در فیلم هندی هیاهو 2023 بازیگرانی مانند وارون داوان، جانوی کاپور، پارت سیدپورا و… به هنرنمایی پرداخته اند.

 

بررسی منتقدین 10/10

فیلم خانوادگی که حتما باید ببینید
ژوئیه 2023
این یک فیلم خانوادگی است که می‌توان آن را با بچه‌ها تماشا کرد، وارون و جانوی کار بزرگی انجام دادند. داستان نویسی عالی اصلا خسته کننده نیست. تماشای آن را دوست داشت.

به دنبال نقدهای منفی نباشید فیلم را تماشا کنید و تصمیم بگیرید که امروزه مردم پر از منفی هستند و فیلم هایی از این دست واقعاً به حمایت شما نیاز دارند.

Varun Dhawan بهترین عملکرد خود را ارائه داد و Jaanvi ظاهر بسیار زیبایی را در لباس های هندی ارائه داد. هر دوی آنها شیمی عالی در صحنه دارند.

* **کارگردانی عالی از نیتیش تیواری:** نیتیش تیواری با دست مطمئن باوال را کارگردانی می کند. او دنیایی زیبا و همه جانبه را برای زندگی شخصیت ها خلق می کند و با استفاده ماهرانه خود از فیلمبرداری و موسیقی داستان را زنده می کند. تیواری همچنین در ایجاد تعادل بین طنز و درام فیلم بسیار عالی عمل می کند و فیلمی خلق می کند که هم سرگرم کننده و هم از نظر احساسی طنین انداز است.

بقیه بازیگرها کارشان را عالی انجام دادند، لوکیشن ها، پخش صفحه نمایش، موسیقی و داستان خیلی خوب هماهنگ شدند.

داستان یک پیام قوی و همچنین درس تاریخ هود می دهد.

در کل تماشای این فیلم را به دیگران توصیه می کنم.

  • زبان: هندی
  • نویسنده: Piyush Gupta, Shreyas Jain, Nikhil Mehrotra

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟