کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
فیلم شلیک مرگبار Dead Shot 2023

فیلم شلیک مرگبار Dead Shot 2023 (2023)

مدت زمان: 92 دقیقه کشور: رده سنی:

یک شبه نظامی بازنشسته ایرلندی شاهد تیراندازی مرگبار به همسر باردارش توسط یک افسر SAS است. او پس از خیانت به SAS که اکنون مجروح شده و مرده است، فرار می کند و انتقام خود را به خیابان های تاریک و پارانوئید دهه 1970 می گیرد...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

دانلود فیلم شلیک مرگبار Dead Shot 2023

فیلم شلیک مرگبار Dead Shot محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه مشترک چارلز گارد و توماس گارد، که به صورت مشترما نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند.

این فیلم در تاریخ 12 می 2023 از طریق شبکه تلویزیونی اسکای سینما انگلستان نیز منتشر گردید.

سرمایه گذاری و تولید این فیلم سینمایی را سه استدیو فیلمسازی به نام های Upper Street و Highland Midgie و Piecrust Pictures بر عهده داشته اند.

هنرپیشگانی چون کالین مورگان، مرید تایرز، برایان مک کان، امل امین، مارک استرانگ، ویلیام آکسبورو در آن به هنرنمایی نیز پرداخته اند.

 

نظر منتقدین 9/10

خشونت آغازگر خشونت است
می 2023
چشم در برابر چشم همه دنیا را کور می کند.

به نظر می رسد این پیام بسیار وحشیانه در Dead Shot باشد. این همان چیزی است که منتقدان آن را رئالیسم سنگدل می نامند، اما من فقط آن را فیلمسازی صادقانه می نامم. این به ما نگاهی اجمالی به جناح‌های متخاصم دولت‌ها و شورشیان و مردانی می‌دهد که برای دیدن آن بیش از حد دور می‌شوند. چارلز و توماس گارد. گاهی اوقات ما را به طرز ناراحت کننده ای به این افراد و برادران اسلحه آنها نزدیک می کنند تا شخصیت های هر دو طرف نظاره گر مبارزه آنها برای انتقال به روسای جدید و دستورالعمل های جدید باشند تا زمانی که خطوط آنقدر محو شده است که شما تعجب می کنید که چه کسی ما باید ریشه یابی کنیم این یک درس عالی در غم و اندوه و انتقام است و ارزش تماشای آن را دارد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ronan Bennett, Charles Guard, Thomas Guard

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟