فیلم وضعیت نا امیدکننده Hopeless Situation 2022

فیلم وضعیت نا امیدکننده Hopeless Situation 2022 (2022)

مدت زمان: 90 دقیقه کشور: رده سنی:

در دوره جمهوری چین، سرزمین توسط مشکلات داخلی و تهاجم خارجی ویران شد. هنگامی که قدرت های خارجی آثار فرهنگی چین را غارت می کنند، لیو یونفی انقلابی مردمی را که قادر به حفاظت از درختان هستند گرد هم می آورد...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم وضعیت نا امیدکننده Hopeless Situation 2022

فیلم وضعیت نا امید کننده (Hopeless Situation) یک فیلم اکشن، فانتزی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور چین به کارگردانی  (Jianhua Chi) است. توسط کمپانی‌ Fujian Shangwu Culture Communication تولید شد. نویسندگی این فیلم را نیز جیان هوآ چی برعهده داشته و هنرمندانی همچون یوتائو لیو، جین کیانگ وانگ، شو شاوکنگ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

خطر اسپویل

در بخش اول قرن بیستم، چین در یک دوره آشفتگی داخلی – با جنگ شدید و ملت تقسیم شده است. ارتش های متجاوز ژاپنی تهدیدی برای غارت کشور از آثار فرهنگی گرانبها هستند. در حالی که هیولاهای وحشی نیز وارد معرکه می شوند و قصد دارند هر کجا که می توانند ویران کنند. خوشبختانه او تنها نیست. گروه کوچکی از رزمی‌کاران متفاوت اما نخبه گرد هم آمده‌اند – همه قصد دارند از آثار در برابر آسیب محافظت کنند. تعداد آنها شامل فنگ نان تیان، شکارچی متخصص اژدها کهنه کار است. همچنین شوی لینگ لانگ، یک مبارز زن ماهر و با کمان پولادی که هدفش بی‌شک حقیقت دارد، با نیروهای خیر می‌جنگد. آنها باید با هم هر کاری که می توانند برای نجات آثار انجام دهند. اما آیا آنها آنچه را که لازم است برای مبارزه با هیولاهای خشن، بلکه با سربازان بی رحمی که قصد تصرف گنج را دارند، خواهند داشت؟

  • زبان: چینی ها
  • نویسنده: Jianhua Chi

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟