فیلم ایستگاه بعد کریسمس Next Stop, Christmas 2021

فیلم ایستگاه بعد کریسمس Next Stop, Christmas 2021 (2021)

مدت زمان: 84 دقیقه کشور: رده سنی:

انجی مصمم است کریسمس را به تنهایی بگذراند، اما سفر معمولی او به قطار کریسمس تبدیل می شود که او را در شهر زادگاهش در سال 2011 پیاده می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم ایستگاه بعد کریسمس Next Stop, Christmas 2021

فیلم سینمایی ایستگاه بعد، کریسمس (Next Stop, Christmas) یک فیلم کمدی، درام، فانتزی و عاشقانه محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی  (Dustin Rikert) است.

که توسط کمپانی Synthetic Cinema International تولید و منتشر شد. فیلمنامه را نیز سامانتا دیپیپو، اندرو گرنهارد و کریستی اوکانر به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده است. هنرمندانی چون لیندزی فونسکا، چندلر مسی، اریکا اسلزاک، اریک فریمن، پیج هرشل، نیکولاس دلانی، مت والتون، کریستوفر لوید، سوریکا گرگ، آنتونیتا براونل، دنی کوربو، مارتین فیشر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی منتقدین 9/10

عالی!
نوامبر 2021
چقدر جالب است که دو تا از ستاره های بازگشت به آینده (کریستوفر لوید و لی تامپسون) در فیلمی در مورد دختری ظاهر شوند که به گذشته برمی گردد!

لوید به عنوان یک راهبر قطار جادویی که لیندسی فونسکا را در یک سفر جادویی به کریسمس ده سال قبل اسکورت می کند عالی است، جایی که او باید برای بازگشت برخی اشتباهات را اصلاح کند.

فونسکا یک بازیگر بسیار با استعداد، با زمان بندی کمیک عالی و شخصیتی عجیب و غریب است. در ابتدا، قرار بود او یک جراح گیر افتاده باشد، اما واقعاً درست نیست.

پیچ و خم های زیادی در طول مسیر وجود دارد، پس از سواری لذت ببرید. این یک فیلم هالمارک است که قبلاً بودند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Samantha DiPippo, Kari Drake, Andrew Gernhard

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟