کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم فینچ Finch 2021 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم فینچ Finch 2021 زیرنویس فارسی (2021)

مدت زمان: 115 دقیقه کشور: رده سنی:

ماجراهای فیلم فینچ Finch 2021 در مکانی پسا آخرالزمانی به وقوع می‌پیوندد. یک ربات که برای محافظت از زندگی سگ محبوب خالق خود، ساخته شده است، با زندگی، عشق، دوستی و معنای انسان بودن آشنا می‌شود و…

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دوبله فارسی
0
0

فیلم سینمایی فینچ (Finch 2021) که با عنوان بایوس Bios نیز شناخته می‌شود، فیلمی دراماتیک و علمی تخیلی محصول مشترک کشورهای انگلستان و ایالات متحده آمریکا به کارگردانی میگل سپاچنیک تهیه‌کننده آرژانتینی‌تبار اهل انگلستان است؛ او بیشتر به دلیل همکاری در ساخت برخی از قسمت‌های سریال معروف شبکه HBO یعنی بازی تاج‌وتخت که برای آن جایزه ویژه برای سریال‌های درام شصت و هشتمین جوایز امی را دریافت کرده بود، شناخته می‌شود؛ نویسندگی فیلمنامه فیلم فینچ یا بایوس به قلم آیور پاول و کریگ لاک نگارش شده است.

بررسی ویژه 8/10

داستان آخرالزمانی آینده با بازی تام هنکس بزرگ.

این دقیقاً همان فیلمی است که من از تماشای آن لذت می برم. صحنه های پسا آخرالزمانی، باعث می شود به آینده فکر کنید. در مورد فینچ، خیلی ساده است، صحنه‌های اکشن مکس دیوانه وجود ندارد، اما داستانی ساده با تنها یک بازیگر، تام هنکس، اگر صدای ربات و سگ دوست‌داشتنی گودیر را در نظر نگیرید.یک بازیگر فقط به معنای فیلم بد نیست و این را به ما نشان می دهد. یک فیلم کاملا طولانی اما هرگز خسته کننده، با مکالمات وجودی خوب بین تام هنکس و رباتش. سگ، چه بامزه است، چیزی شیرین و احساسی به داستان اضافه می کند. به عبارت دیگر من آن را بسیار دوست داشتم و تعجب نمی کنم که دیگران نیز این یکی را دوست داشته باشند.

فینچ (Finch 2021) داستانی درباره بقا است، اما درباره انسانیت نیز هست. همانطور که ممکن است از فرضیه آن انتظار داشته باشید این اثر یک زنگ بیدارباش برای پیامدهای فاجعه باری است که ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور با آن مواجه شویم.

  • جوایز: 2 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Craig Luck, Ivor Powell

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟