دانلود فیلم آنها سخت تر سقوط می کنند  The Harder They Fall 2021

دانلود فیلم آنها سخت تر سقوط می کنند The Harder They Fall 2021 (2021)

مدت زمان: 130دقیقه کشور: رده سنی:

وقتی یک یاغی متوجه می شود که دشمنش از زندان آزاد می شود، باند خود را برای انتقام دوباره متحد می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم آنها سخت تر سقوط می کنند The Harder They Fall 2021
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی هر چه سخت تر زمین می خورند یا آنها سخت تر سقوط می کنند (The Harder They Fall) یک فیلم وسترن، اکشن و درام محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی جیمز ساموئل است که توسط دو کمپانی Overbrook Entertainment و Netflix تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم آنها سخت تر سقوط می کنند را نیز جیمز ساموئل و بوآز یاکین به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده است. فیلم هرچه سخت تر زمین می خورند پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Gotham Awards موفق شد برنده جایزه Tribute Award شود؛ جالب است بدانید این فیلم پس از پخش با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه ادریس البا، فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی را ستودند.

بررسی ویژه 7/10

هرچه سخت تر زمین می خورند The Harder They Fall فیلمی است که اخیراً در نتفلیکس تماشا کردیم. خط داستانی این تصویر دارای پتانسیل فوق العاده و طرح های اولیه و فرعی ارزشمندی بود.با این حال، در برخی مواقع، تمرکز بیش از حد بر سبک و مضمون وجود دارد که سرعت فیلم را کمی بیش از حد کند می کند. من می گویم نتیجه گیری عالی است. سکانس های اکشن با سطوح و شدت سرگرم کننده ای اجرا و ارائه می شوند. موسیقی متن این فیلم خارج از این دنیا خوب است.

فیلم با توجه‌ به زمان طولانی‌اش، نمی‌تواند پرداخت درستی را به بیننده‌اش ارائه دهد. تا یک ساعت اول هم آنقدر خسته و کند حرکت می‌کند که ممکن است مخاطب بی‌حوصله، فیلم را ادامه ندهد.

بااین‌حال این فیلم از آنجائیکه جزو آثار بازنگرانه وسترن قرار می‌گیرد، می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در تماشای فیلم‌های وسترن باشد. فیلمی که اگر جاه‌طلبانه وارد فرم نمی‌شد و فیلم‌نامه‌ای استخوان‌دارتر و با پرداخت بهتری ارائه می‌داد، می‌توانست اثر خوبی از آب دربیاید.

  • جوایز: برنده 1 جایزه بفتا 27 برنده
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jeymes Samuel, Boaz Yakin

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟