دانلود فیلم دست خدا   The Hand of God 2021

دانلود فیلم دست خدا The Hand of God 2021 (2021)

مدت زمان: 130 دقیقه کشور: ، رده سنی:

در دهه 1980 ناپل، فابیتو جوان عشق خود را به فوتبال دنبال می کند، زیرا یک تراژدی خانوادگی اتفاق می افتد و آینده نامشخص اما امیدوارکننده او به عنوان یک فیلمساز را شکل می دهد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم دست خدا ( The Hand of God 2021) یک فیلم درام ایتالیایی محصول سال 2021 ایتالیا و آمریکا به کارگردانی پائولو سورنتینو است. از بازیگران این فیلم خارجی جدید میتوان به تونی سرویلو، فلیپو اسکاتی، ترسا سپونانگلو و مارلون جوبرت اشاره کرد. فیلم دست خدا 2021 برای اولین بار در بخش مسابقه جوایز فیلم ونیز به نمایش درآمد دو جایزه مارچلو ماسترویانی (بهترین بازیگر نو ظهور) برای فیلیپو اسکوتی و جایزهٔ بزرگ هیئت داوران برای پائولو سورنتینو را تصاحب کند. این فیلم ، نماینده ایتالیا در اسکار 2022 است. فیلم دست خدا (  The Hand of God 2021) از شبکه نتفلیکس پخش شد.

بررسی ویژه 8/10

داستان زرق و برق دار …

داستانی زیبا به نظر می رسد که به سن بلوغ می رسد که ارزش تماشای آن را برای مکان های ایتالیایی به تنهایی دارد.

پائولو سورنتینو را با فدریکو فلینی مقایسه کرده اند و با تماشای این فیلم می توانید دلیل آن را متوجه شوید. «دست خدا» به طرز ماهرانه ای بین کمدی ملایم و تراژدی خانگی تلنگری می کند و از این حیث بسیار شبیه زندگی است. این در مورد نوجوانی است که مجبور می شود زندگی را برای خود و مکانی در جهان بسازد، زمانی که والدینش به طور ناگهانی و غیرمنتظره از تصویر حذف می شوند. من همچنین آن را در مقایسه با «مرا به نام خودت صدا کن» دیده‌ام و می‌توانم دلیل آن را بفهمم، اما از بسیاری جهات این یک نوع فیلم بسیار متفاوت از آن فیلم است.

خانواده ای که در مرکز فیلم حضور دارند، احتمالاً باید واقعاً من را منزجر می کردند، زیرا آنها به نوعی بدجنس هستند. در نیم ساعت اول فیلم، یک زن را به دلیل چاق بودن و یک مرد را به دلیل ناتوانی گفتاری مسخره می کنند. یک خودخواهی در مورد آنها وجود دارد که ناشی از عضویت در یک گروه جزیره ای است که در آن همیشه می دانید که هرگز خارجی نخواهید بود. زمانی که شخصیت اصلی این حفاظت را از دست می‌دهد و دنیای بزرگ به باشگاهی منزوی تبدیل می‌شود که او را طرد می‌کند، بخش بعدی فیلم را بسیار تحسین‌برانگیزتر می‌کند.

این فیلم آنقدر آرام است که به راحتی می توان از آن لذت برد بدون اینکه زیاد به آنچه که می گوید نیز فکر کنید. اما این فیلمی است که هم زیبایی دارد و هم مغز…

 

  • جوایز: نامزد 1 اسکار.
  • زبان: ایتالیایی
  • نویسنده: Paolo Sorrentino

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟