دانلود فیلم مادر Umma 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم مادر Umma 2022 زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 83 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مهاجر کره ای به نام آماندا و دخترش کریس در یک مزرعه روستایی زندگی می کنند و زنبورها و مرغ ها را پرورش می دهند و بدون فناوری مدرن زندگی می کنند. هنگامی که آماندا خاکستر سوزانده شده مادر مرده خود را از کشور تولدش دریافت می کند، روحی شریر از خود بیرون می زند که قصد دارد بدن او را برای خود بگیرد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی مادر یا آما (Umma) که با عنوان مادر (Mother) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم ترسناک، درام، هیجان انگیز و معمایی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی آیریس کی شیم است که توسط سه کمپانی Catchlight Studios و Raimi Productions و Stage 6 Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم سینمایی آما را نیز آیریس کی شیم به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون ساندرا اوه، فیول استوارت، میوا آلانا لی، تام یی، اودیا راش، درموت مولرونی، دانیل کی. گلدن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم (Umma)اولین بار در تاریخ 18 مارس سال 2022 میلادی توسط Sony Pictures Releasing در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 2 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند سپس در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.جالب است بدانید فیلم اوما پس از اکران نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آن‌ها عملکرد ساندرا اوه و مضامین فیلم را ستودند اما از فرمول‌های کلیشه‌ای آن و همچنین فیلمنامه انتقاد کردند.

بررسی ویژه 5/10

Umma می تواند مطالعه جالبی در مورد آسیب های مادری و نسلی با کمی ترس و وحشت عامیانه باشد. بعد از یک شروع امیدوارکننده، افسوس که آیریس کی شیم قادر به حفظ تنش یا جنبه عاطفی که شدیداً به آن نیاز دارد، در بقیه فیلم نیست. در پایان یک عمل سوم نسبتا کسل کننده، اگر نگوییم بی مزه ارائه کرد.

اگر کارگردان سراغ ژانر درام می‌رفت می‌توانست تمرکز خود را روی فیلمنامه بی‌سرو‌ته و پر از ضعف خود بگذارد تا فیلم قابل‌تحمل‌تری را مشاهده کنیم. فیلم در صحنه هایی که باید ترس بیافریند بسیار ضعیف است. چه در فیلمنامه و چه در اجرا این ترس به‌وجود نمی‌آید. همه صحنه‌های ترسناک قابل‌ پیش‌بینی هستند و کارگردان ذره‌ای روی ایجاد تعلیق و نگرانی در مخاطب تلاش نکرده‌است.

 

 

  • زبان: انگلیسی، کره ای
  • نویسنده: Iris K. Shim

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟