دانلود فیلم تو تنها نخواهی بود You Won’t Be Alone 2022

دانلود فیلم تو تنها نخواهی بود You Won’t Be Alone 2022 (2022)

مدت زمان: 108 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

در قرن نوزدهم میلادی در مقدونیه و در یک دهکده کوهستانی دور افتاده روایت شده و در مورد دختر جوانی است که توسط یک روح باستانی ربوده شده و سپس به یک جادوگر تبدیل می‌شود. حال این جادوگر جوان که در مورد زندگی به عنوان یک انسان، کنجکاو است، به صورت اتفاقی یک دهقان را در روستای مجاور می‌کشد و سپس شکل قربانی را به خود می‌گیرد تا زندگی را از نگاه یک انسان تجربه کند. اما زمانی که کنجکاوی او بیشتر از قبل شعله‌ور می‌شود، از این قدرت وحشتناک استفاده می‌کند تا بفهمد انسان بودن به چه معناست و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم سینمایی توتنها نخواهی بود You Won’t Be Alone 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

 

فیلم سینمایی تو تنها نخواهی بود (You Won’t Be Alone) یک فیلم ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشورهای انگلستان، صربستان و استرالیا به کارگردانی استولفسکی است که توسط سه کمپانی Causeway Films و Head Gear Films و Metrol Technology تولید و منتشر شد؛فیلمنامه این فیلم را نیز گوران استولفسکی به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون نومی راپاس، کارلوتو کوتا، آلیس انگلرت، سارا کلیموسکا، آناماریا مارینکا، آرتا دوبروشی، فلیکس ماریتو، ایرنا ریستیچ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 22 ژانویه سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در تاریخ 1 آوریل توسط Focus Features در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد و در نهایت در 14 آوریل نیز توسط Universal Pictures International (UPI) در آمریکا، انگلستان، استرالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

بررسی ویژه 8/10

جادوگر…

پس از جدا کردن پوست، هیچ ربطی به جادو یا وحشت ندارد.اما کاوشی باشکوه و جذاب در مورد تأثیرات و تأثیراتی که تأثیرات آنها را می گیرد و روح شما را شکل می دهد.

داستان فیلم You Won’t Be Alone لطیف است. این فیلم در ژانر درام و ترسناک قرار دارد اما حیف است که آن را اثری ترسناک بدانیم. فیلم You Won’t Be Alone فراتر از یک اثر ترسناک است.

این فیلم شبیه به آثار اخیر ترسناک نیست. You Won’t Be Alone کیفیت پایین فیلم‌های ترسناک این روزها را ندارد. این روزها وقتی کلمه ترسناک را می‌بینیم، از قبل انتظار یک اثر بد را داریم اما You Won’t Be Alone این‌گونه نیست. به همین دلیل می‌گویم این فیلم فراتر از یک اثر ترسناک است.

 

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: مقدونی
  • نویسنده: Goran Stolevski

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟