دانلود فیلم بزرگترین محموله ماءالشعیر The Greatest Beer Run

دانلود فیلم بزرگترین محموله ماءالشعیر The Greatest Beer Run (2022)

مدت زمان: 126دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم بزرگترین محموله ماءالشعیر تاریخ The Greatest Beer Run Ever 2022 براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد مردی به نام جان چیکی دونوهیو (با بازی زک افران) است که در سال 1967 میلادی نیویورک را به مقصد ویتنام ترک می‌کند تا بزرگترین محموله ماءالشعیر را به دوستان دوران کودکی خود در ارتش برساند. اما او به زودی با وحشت ناشی از جنگ روبرو شده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم بزرگترین محموله ماءالشعیر 2022 The Greatest Beer Run

فیلم سینمایی بزرگترین محموله ماءالشعیر تاریخ  یک فیلم ماجراجویی، کمدی، درام و جنگی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی پیتر فارلی (Peter Farrelly) است که توسط دو کمپانی Living Films و Skydance Media تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز برایان هیز کوری، پیتر فارلی و پیت جونز براساس کتابی به همین نام اثر جوآنا مولوی و جان «چیکی» دونوهیو، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون زک افران، راسل کرو، بیل مری، جیک پیکینگ، ویل راپ، آرچی رنو، کایل آلن، روبی اشبورن سرکیس، مت کوک، عمری کی. چسنلر، ویل هاچمن، گویا روبلز، کوین کی. ترن، سم هرلی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم بزرگترین محموله ماءالشعیر تاریخ اولین بار در تاریخ 13 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد سپس در 30 سپتامبر توسط سرویس ویدئویی اپل تی‌وی پلاس +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم  پس از انتشار با نقدهای مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو گردید به طوری که برای جلوه‌های بصری، داستان واقعی، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب زک افران و راسل کرو، سکانس‌های طنز، فضاسازی‌ها، نحوه فیلمبرداری و همچنین نحوه کارگردانی تحسین و ستایش شد.

بررسی ویژه 

هدف این فیلم هرچه بوده باشد، یک چیز کاملاً واضح است.اسموکی و راهزن همچنان و بدون رقابت زیاد، بهترین فیلم سینما است. و آن فیلم توانست یک کامیون کامل آبجو را بدون اینکه به ویتنام آسیبی برساند تحویل دهد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Brian Hayes Currie, Peter Farrelly, Pete Jones

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟