دانلود فیلم سینمایی گریمکاتی Grimcutty 2022

دانلود فیلم سینمایی گریمکاتی Grimcutty 2022 (2022)

مدت زمان: 99دقیقه کشور: رده سنی:

یک شخصیت ترسناک اینترنتی به نام گریمکاتی وارد شهر شده و هرج و مرج بسیاری ایجاد کرده است. اکنون یک دختر نوجوان تلاش می کند تا با کمک برادر کوچکش جلوی او را بگیرند و...

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی گریمکاتی محصول سال 2022 کشور امریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه جان راس، می باشد.عمده فعالیت این کارگردان نیز تا پیش از این در حوزه سریال های تلویزیونی بوده است او همچنین بیش از 6 اثرکوتاه در ژانر ترسناک را نیز کارگردانی کرده است و حال در سال 2022 جدیدترین اثر بلند خود،که مصادف با دومین تجربه کارگردانی او در این زمینه  فیلم سینمایی می باشد را در تاریخ 10 اکتبر 2022 از سرویس هولو HULU منتشر نمود که پس از انتشار زیاد مورد استقبال تماشاگران و منتقدین ژانر ترسناک قرار نگرفت.

رده سنی : R | تماشای این فیلم برای افراد زیر 17 سال توصیه نمیشود.

بررسی ویژه 4/10

 فیلم سینمایی گریمکاتی Grimcutty 2022 می‌توانست یک اثرخوب باشد، فقط نوشتن وحشتناکی دارد و پیامش خسته‌کننده است. من حدس می‌زنم که تلاش برای متفاوت بودن، اما همچنان به عنوان یک پیام تقریباً بی‌احترامی وحشتناک برای یک گروه نازک از والدین ظاهر می‌شود. تنها چیزی که من می بینم این است که اگر برای بچه هایتان نگران باشید، واقعاً به آنها صدمه می زنید و برای این کار دیوانه می شوید. من بچه ندارم و این فیلم گریمکاتی از ابتدا تا انتها باعث می شود که خیلی ممنونم که ندارم. فیلم تقریباً یک 5 بود. من همیشه تولید و تلاش زیادی را برای آن در نظر می‌گیرم. فکر می‌کنم پیام تاب‌خورده آن را مضحک کرده است و فکر می‌کنم هیولا قرار بود بدیهی باشد، اما نمی‌دانم چرا اینطور می‌شد. به هر حال. دلم برای پایان خوش در فیلم های ترسناک هم تنگ شده است. همه آنها در دهه 2000 تغییر کردند و اکنون آدم بد همیشه برنده است. خیلی لنگ و مایوس کننده مثل جامعه جدیدی که ما در آن زندگی می کنیم. 

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: John Ross

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟