دانلود فیلم سینمایی شریک زندگی Significant Other 2022

دانلود فیلم سینمایی شریک زندگی Significant Other 2022 (2022)

مدت زمان: 82دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم شریک زندگی Significant Other 2022 در مورد زوجی جوان به نام هری و روث است که سفر خود را به منطقه‌ای دورافتاده در شمال غربی اقیانوس آرام آغاز می‌کنند. اما به زودی آن‌ها با وقوع حوادثی شوم، متوجه می‌شوند که همه چیز در مورد این مکان آنطور که به نظر می‌رسد نیست و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم شریک زندگی Significant Other 2022
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی شریک زندگی یک فیلم درام، معمایی، هیجان انگیز و علمی تخیلی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی مشترک دن برک و رابرت اولسن (Dan Berk و Robert Olsen) است.این فیلم توسط دو کمپانی Paramount Players و Quay Street Productions تولید و منتشر شد.

دن برک و رابرت اولسن به صورت مشترک فیلمنامه فیلم را به نوشته اند. در این فیلم هنرمندانی همچون مایکا مونرو، جیک لیسی، تیل شرر، لودون مک کلیری و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم  سینمایی شریک زندگی اولین بار در تاریخ 7 اکتبر سال 2022 میلادی توسط سرویس ویدئویی +Paramount در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فیلم سینمایی شریک زندگی پس از انتشار با نظرات مثبتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد. برای بازی بازیگران، طراحی لباس، جلوه‌های بصری، داستان تخیلی، سکانس‌های مهیج، نحوه فیلمبرداری، ارزش‌های تولید و همچنین نحوه کارگردانی تحسین شد.

فیلم شریک زندگیSignificant Other زوج جوانی (مایکا مونرو و جیک لیسی) را دنبال می‌کند که یک سفر کوله‌پشتی از راه دور در شمال غربی اقیانوس آرام انجام می‌دهند، اما وقتی متوجه می‌شوند ممکن است تنها نباشند، اوضاع به سمت تاریکی می‌رود.

کارگردان: دن برک و رابرت اولسن

ژانر: علمی تخیلی، درام، هیجان انگیز

رتبه: R

مدت زمان: 84 دقیقه

نسخه سانسور شده فیلم شریک زندگی را می توانید از سایت uniquemoviez.com  دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟