فیلم مرد عنکبوتی:راهی به خانه نیست SpiderMan: No Way Home

فیلم مرد عنکبوتی:راهی به خانه نیست SpiderMan: No Way Home (2021)

مدت زمان: 148 دقیقه کشور: رده سنی:

با فاش شدن هویت مرد عنکبوتی، پیتر از دکتر استرنج کمک می خواهد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
8.2 /10
71
93%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دوبله فارسی
0
0

※※دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال از رسانه یونیک موویز※※

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (انگلیسی: Spider-Man: No Way Home) فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایهٔ کاراکتر مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شده و در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

تولید این فیلم به‌طور مشترک بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز بوده و به وسیلهٔ سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع شده‌است. این فیلم دنبالهٔ مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (۲۰۱۹) است و از این لحاظ، بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. کارگردانی راهی به خانه نیست بر عهدهٔ جان واتس از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ کریس مک‌کنا و اریک سامرز است و در آن تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، در کنار زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، جیمی فاکس، ویلم دفو و توبی مگوایر ایفای نقش می‌کنند.
بررسی ویژه 10/10
نتیجه گیری فوق العاده دسامبر 2021 فیلم مرد عنکبوتی:راهی به خانه نیست یک نتیجه فوق العاده برای این سه گانه و بهترین بازی هالند در نقش Spidey است. سرگرم کننده، ایمن و آشنا شروع می شود و سپس بسیار احساسی، رضایت بخش و پر از تماس های عالی می شود. نامه ای عاشقانه به همه چیز مرد عنکبوتی. تام هالند یک بار دیگر یک اجرای باورنکردنی ارائه می‌دهد، جذاب و دوست‌داشتنی قابل اعتماد، اما این بار با شدت احساسی‌تر. Zendaya و Jacob Batalon هر دو شیمی عالی با هلند دارند و همچنین به روش های خود باورنکردنی هستند. بندیکت کامبربچ مجدداً تأیید می کند که چرا او دکتر استرنج بسیار خوبی با هوش و ذکاوت عالی خود است. همه شرورهای بازگشته بازی‌های قوی ارائه می‌کنند، اما ویلم دافو قطعاً عملکرد برجسته‌ای با حضور ناراحت‌کننده و ترسناک است. کارگردانی جان واتس فوق‌العاده است، سکانس‌های اکشن یک بار دیگر به طرز هیجان‌انگیزی آکروباتیک هستند، اما این بار به طرز طراوت‌آمیزی تأثیرگذار هستند. چند ادای احترام به سبک های تکرارهای قبلی و برخی تصاویر زرق و برق دار وجود دارد.  
  • جوایز: نامزد 1 اسکار.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Chris McKenna, Erik Sommers, Stan Lee

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟